Zoals de waard is….
Beste Robbert,
Blijkbaar kan jij je niet voorstellen dat er ook misverstanden kunnen ontstaan en wanneer er hierdoor iets mis gaat dit niet altijd liegen, bedriegen en bedonderen is.
Je verhaal is nogal kort door de bocht, vrij eenzijdig en overtrokken. Bij deze het volledige verhaal;
Je wilde een trekhaak gemonteerd hebben en gaf aan dat je wilde dat de achteruitrijcamera en andere functies bleven werken. Dit hebben wij inderdaad toegezegd omdat deze wel blijft werken, maar blijkbaar niet zoals jij bedoelde. De trekhaak is vervolgens gemonteerd en alle functies werken conform fabrieksinstellingen. Dit betekent ook dat de camera wordt uitgeschakeld op het moment dat er een aanhangwagen wordt aangekoppeld. Pas na 3 weken kwam je met de klacht: “de camera doet het niet”. Wij hebben toen de auto in onze werkplaats voor je nagekeken en het was ons niet duidelijk wat je bedoelde, alles werkte namelijk conform fabrieksinstellingen.
Pas toen bleek dat we de fabrieksinstellingen van jou moesten omzeilen door de computer opnieuw te programmeren omdat je op dat moment pas aangaf dat de camera moest functioneren wanneer er een aanhangwagen is aangekoppeld. Ik heb aangegeven dat wij niet met deze instellingen gaan zitten knoeien gezien dit ook een groot risico met zich meebrengt dat andere zaken worden beïnvloed en mede met het oog op veiligheid door de fabrikant zo bepaald is.
Daar je dit blijkbaar wel bedoelde, en dacht door ons op deze manier geleverd te krijgen en daarbij dacht hiervoor extra te hebben betaald heb ik je voorgesteld het verschil tussen de kosten welke wij voor levering en montage van de trekhaak hebben doorberekend en een lagere offerte van jouw eigen garage voor dezelfde levering en montage aan jou te vergoeden. We hebben graag tevreden klanten, en daarom wilde ik ook graag dit misverstand compenseren, waar die oorzaak dan ook ligt. Ik heb je toen gevraagd mij een offerte te doen toekomen.
Vervolgens kreeg ik van jou een screenshot met een algemene vanaf prijs van een website welke reparatieopdrachten aan garagebedrijven uitzet en hier dan vervolgens offertes voor uitbrengt. Die offerte kreeg ik niet, enkel het screenshot. De genoemde prijs was er één waar dit simpelweg niet voor kon worden uitgevoerd. Ik heb je aangegeven dat een algemene vanaf prijs geen concrete prijsopgaaf voor dit specifieke merk en model voertuig is. Dat ging er bij jou al niet in. Na veel gevloek en gescheld van jouw kant kwam toen enkele weken later dan toch een offerte, voor exact deze vanaf prijs. Echter was er in deze offerte duidelijk de tekst aangepast met een programma zoals paint oid. Ik heb daarop contact gezocht met het garagebedrijf van deze offerte en zij hebben mij per mail aangegeven dat ze deze offerte niet zo hebben uitgebracht EN dat het ook geen offerte betrof waarvoor ze deze werkzaamheden zouden gaan uitvoeren. Het garagebedrijf heeft mij per mail ook aangegeven dat de bedragen door jou zijn aangeleverd.
En dan houd het inderdaad voor ons op, wij willen veel doen om een klant tevreden te stellen, maar op het moment dat je er een slaatje uit probeert te slaan door nep offertes aan te leveren en vervolgens ons probeert te chanteren met het dreigen om slechte recensies te plaatsen als wij niet betalen wat jij bepaald dan zijn wij er inderdaad wel klaar mee.
Verder geef je aan voor meerdere zaken betaald te hebben, maar je enige klacht naar ons toe beziet op de functies i.c.m. de trekhaak. Je hebt nooit ergens anders een klacht over uitgesproken. Dat kan ook niet aangezien we alles (en zelfs nog wat meer) dan hetgeen we hebben afgesproken zijn nagekomen.
Wij hebben service en klanttevredenheid hoog in het vaandel staan, maar willen hierbij nogmaals benadrukken dat wij ons niet laten chanteren en zeker niet door een klant die zelf zijn offertes wijzigt om hier aanvullend voordeel uit te halen. Dus ook voor ons houdt het een keer op met de service en klantvriendelijkheid en dat is zo in dit (gelukkig voor ons) uitzonderlijke geval.
Wij wensen u verder veel succes met alles.
Recent een bus gekocht. ben vanaf begin tot de aflevering goed geholpen. ook na de apk bleek er een mankement te zijn en dit hebben ze goed opgelost.
zeker een aanrader!
Nadat wij in februari een bestel bus hadden gekocht
kregen wij na een paar maanden problemen met schakelen,
gelukkig hebben wij kunnen vertrouwen op de verkoper en is het defect gemaakt en opgelost.
Zeker een aanrader voor wie een goede betaalbare bus zoekt.
We bought a van at the beginning of the month. The entire process went smoothly from the negotiating part to signing the contract.
Jasper has been very kind in answering all our questions and remarks regarding the van.
Highly recommended!
3 Maanden geleden een elektrische werkbus gekocht en hele goede ervaring gehad. Alle contact van test rit tot aflevering met één persoon gehad. Goed bereikbaar via de mail en telefoon. Vind het bijna jammer dat ik niet vaker een auto nodig heb. :)
Begin juli een Toyota Landcruiser gekocht bij dit bedrijf en ik kan niet anders zeggen dan dat wij absoluut tevreden zijn over de gang van zaken, de communicatie en het eindresultaat.
Omdat wij deze auto vanwege emigratie meenemen naar Frankrijk hadden wij om de benodigde COC-verklaring gevraagd en die was al netjes in de Franse taal meegeleverd. Dat noem ik nog eens meedenken!! Ook verkoper Jasper is zeer correct in de omgang. We wensen jullie succesvolle zaken!
Ik heb hier vorige week onze ‘nieuwe’ Crafter opgehaald. Zeer prettig geholpen door Jasper die mij van begin tot einde onwijs goed geholpen heeft. Hier staan de waarden eerlijkheid en betrouwbaarheid nog centraal. Iets waar vele andere bedrijven nog iets van kunnen leren. Als ik ooit weer een (bedrijfs)auto nodig heb dan is dit de eerste plek waar ik ga kijken!
Heldere uitleg, transparante afspraken (auto brengen bij camperbouwer, alert op evt schorsing (verzekering en wegenbelasting) indien er gereden gaat worden. Goede conderlinge communicatie.
Ik ben heel tevreden over Peugeot Partner die ik eind januari bij Andriessen Bedrijfswagens heb gekocht. Nette prijs, nette bus.
Keurige ontvangst en vriendelijk personeel. Tijdens de proefrit was er twijfel over de automaatafstelling. Dit is in de werkplaats keurig hersteld. Doet het nu perfect. Ook garantie is prima geregeld.
Toen ik de bus kwam halen ben ik met de trein naar het station gekomen en daar keurig door de verkoper opgehaald. Al met al een goede indruk.
Enige minpuntje was de staat bij aflevering. De bus was wegens vorst op waterleiding niet gewassen. Begrijpelijk en niet onoverkomelijk, maar onderweg naar huis realiseerde ik me dat het 10 graden plus was. Dus wat hier wel of niet van waar was is me onduidelijk. Ook was er niet gezogen onder de stoel en bijrijdersbank, al zag de bus er in het zicht wel heel netjes uit.
In de navigatie stond nog het thuisadres van de vorige eigenaar. Niet heel erg, maar wel een beetje slordig.
Er zijn meerdere dingen beloofd waar ik ook voor betaald heb maar dat zijn ze niet nagekomen nu zeggen ze dat het niet mogelijk is en dat ik het maar moet accepteren als het niet kan moet de verkoper chef werkplaats en de directeur het niet beloven dus waardelozen service het enige waar ze goed in zijn is liegen bedriegen en bedonderen van de boel